viernes, 15 de julio de 2011

Mòdul 7 i comiat

Hola lectores i lectors,

Una entrada més, a mi els projectes que m' ha agradat més, són el primer http://aroundtheworldwith80schools.net/  per l' exercici plantejat:
Using the concept of “The Digital Learning Farm: Students as Authentic Contributors”by Alan November, I had arranged a Skype call with Mrs. Yollis and her third grade students. Neither party knew the geographic location of each other. It was each groups’ goal to find their respective location by asking closed questions that could be answered with a “Yes” or a “No”. Mrs. Yollis had prepared her 3rd graders by distributing specific job responsibilities during a Skype call in order to work together to figure out the location of their connection partner.

The Exicetement of learning és per mi fonamental  i aquesta activitat és per mi interessant perquè no està res preparat, són els alumnes que aprenen al mateix temps que fan la videoconferència. També m' agrada perquè els alumnes es graven i després ho veuran, una altre part d' aprenentatge.

El 2n és     Das Bild der Anderen,http://www.goethe.de/ins/pl/lp/prj/bld/deindex.htm  un projecte d' enviament de mails amb estudiants d' alemanya, crec que és important que l' alumnat tingui contacte amb la llengua. A veure si es possible que ho faci el curs vinent amb els meus alumnes.

El 3r projecte, ja l' he comentat, Boundless communication,per tot el seu projecte tan ben organitzat.
I per últim m' agradaria destacar el video del projecte artonthemove, per tal de veure el resultat d' aquest tipus de projecte.
http://artonthemove.wikispaces.com/file/view/meeting1.pps

2) El curs m' anirà molt bé per motivar-me i començar el curs amb més empenta. Tota la informació està molt bé i és importantissima.

Bé, encara que ho fet tot una mica massa depressa, crec que aprofitaré tot l' après.Gràcies per tot Cristina i ens ha donat una bona injecció de projectivitat pel curs vinent. 




  

No hay comentarios:

Publicar un comentario