martes, 12 de julio de 2011

Participar en projectes

Hola a tothom!

Fa un dies que em vaig apuntar a fer el curset bàsicament per la falta de coneixement dels projectes que hi havien i com fer-los (suposo que molts de vosaltres estarieu igual). I, en canvi, ara tinc ganes de fer-ne un per veure què tal se'm dona això.

La veritat és que em costarà decidir-me per quin fer però la temàtica em sembla que rondarà l'aspecte cultural, com el Celebrating toghether, ja que penso que la nostra funció com a mestr@s de llengües és ajudar a aprofundir en el coneixement d'una cultura i la seva llengua ja que les dues són inseparables. Dintre dels Comènius culturals també posaria el que portem a la meva escola : Celtic roots, Roman routes throughout Europe: meeting the first Europeans, Però lamentablement els companys que s'encarreguen de penjar la web no ho han fet encara ja que és part dels continguts.

A part de l'aspecte cultural, tinc debilitat pels projectes amb les TIC així que el més probable sigui que intenti incloure-les, des d'un punt de vista concret: Els projectes de software lliure que tant em fascinen i el seu funcionament col·laboratiu. És evident que no es pot crear un programa d'es d'una aula de primària, però donats els coneixements que tenen els alumnes d'avui en dia, perquè no traduir-ne una ? No es necessiten més que ganes d'ajudar. Una altre idea que no puc acabar de descartar són els videoblocs o els podcasts, tant de moda i tant fàcils de fer servir com aquests que us poso aqui sobre educació: http://www.educacontic.es/

No negaré que moltes de les idees m'han anat venint mentre mirava el projecte FILOSOFÍA GNU Y METODOLOGÍA DE TRABAJOCOOPERATIVO EN EL AULA d'en @koldo50 i que llegint els seus tweets es poden aprendre moltíssimes coses.

Bé, em despediré de tots vosaltres donent les gràcies per haver après tant en tant poc temps i, sobretot per les ganes d'engegar un projecte que venen després de fer el curs!

No hay comentarios:

Publicar un comentario